Біз туралы » ГУ "Санаторный ясли сад №145"
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№145 сөйлеу тілінде күрделі бұзылыстар бар балаларға арналған арнайы бөбекжай»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Меңгеруші :
+7(727) 294-55-07
Әдіскер :
+7(727) 294-55-07
Нашар көрушілер
нұсқасы
"Қазақстан-менің Отаным" тақырыбында әндер челленджі
21
қазан
2022
"Қазақстан-менің Отаным" тақырыбында әндер челленджі
"Қазақстан-менің Отаным" тақырыбында патриоттық әндер челленджі
Белгожаева Акерке Даутовна
12
қыркүйек
2024
Белгожаева Акерке Даутовна
Белгожаева Акерке Даутовна                Туған кезі: 14.11.1974 ж. Туған жері: Алматы облысы, Райымбек ауданы Алматинская область, район Райымбек Ұлты: қазақ Оқу орнын бітірген жылы және оның атауы: 1992 ж,  Алматы қалалық 1 Педагогикалық училищесі 2019 ж, Аймақтық әлеуметтік инновациалық университеті 1992 г.  – Алматинский  городской 1Педогогический училище 2019 ж, Инновационной университет Мамандығы бойынша біліктілігі: Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу 19.01.1994/01.09.1995  Тәрбиеші,
Педагогикалық кеңес №5
29
мамыр
2024
Педагогикалық кеңес №5
 №5 Педагогический совет 2023-2024 Мақсаты: Мектепке дейінгі мекеме қызметінің қорытындылары ж/е ұйым қызметкерлерінің жұмыс нәтижелерін шығару. Цель: Подведение итогов деятельности дошкольного учреждения и результатов работы сотрудников за истекший год.
ҚАЗАҚ ТІЛІ “Ғарыш әлеміне саяхат"
09
сәуір
2024
ҚАЗАҚ ТІЛІ “Ғарыш әлеміне саяхат"
Міндеттері: ғарыш туралы мағлұмат беру. Қ.Р-ның ғарышкерлерімен таныстыру. Қиялын, ұсақ қол саусақ  қимылдарын дамыту. Қамқорлыққа, қонақ  жайлылыққа тәрбиелеу. Жаңа сөздер: ғарыш, ғарышкер, планеталар, зымыран, саяхат.  "Айгөлек" мектепалды тобы Оқытушы: Бахрамова Ш.А.
"Ауыл шаруашылығы қызметкерлерінің еңбегі" ашық  ҰІӘ (қоршаған ортамен таныстыру)
21
ақпан
2024
"Ауыл шаруашылығы қызметкерлерінің еңбегі" ашық ҰІӘ (қоршаған
Міндеттері: ауылшаруашылық қызметкерлерінің еңбегі туралы білімдерін қалыптастырып, бөтеннің еңбегінің нәтижесіне құрметпен қарауға тәрбиелеу.  "Балдырған" мектепалды тобы Тәрбиеші:Бахрамова Ш.А.
"Ауыл шаруашылығы қызметкерлерінің еңбегі" ашық  ҰІӘ (қоршаған ортамен таныстыру)
21
ақпан
2024
"Ауыл шаруашылығы қызметкерлерінің еңбегі" ашық ҰІӘ (қоршаған
Міндеттері: ауылшаруашылық қызметкерлерінің еңбегі туралы білімдерін қалыптастырып, бөтеннің еңбегінің нәтижесіне құрметпен қарауға тәрбиелеу.  "Балдырған" мектепалды тобы Тәрбиеші:Бахрамова Ш.А.
Ж әрпі мен дыбысы.
20
ақпан
2024
Ж әрпі мен дыбысы.
Сабақ мақсаты: 1. Ж дыбысының айтылуы, дыбысталу артикуляциясымен таныстыру. 2. Ж дыбысын басқа дыбыстардың ішінен айыра білуге, сөзді буынға дұрыс бөлу. 3. Сурет арқылы заттың атауын білу, ойлау қабілеттерін арттыру, жазуға қолдарын жаттықтыру. Логопед:Даулетхан С.С. 
Ж әрпі мен дыбысы.
20
ақпан
2024
Ж әрпі мен дыбысы.
Сабақ мақсаты: 1. Ж дыбысының айтылуы, дыбысталу артикуляциясымен таныстыру. 2. Ж дыбысын басқа дыбыстардың ішінен айыра білуге, сөзді буынға дұрыс бөлу. 3. Сурет арқылы заттың атауын білу, ойлау қабілеттерін арттыру, жазуға қолдарын жаттықтыру. Логопед:Даулетхан С.С. 
Данайбаева Сауле Турганалиевна
30
қаңтар
2024
Данайбаева Сауле Турганалиевна
Данайбаева Сауле Турганалиевна Жалпы ақпарат, білім: Туған күні: 1984 жылы 31 наурыз. Туған жері - Алматы қаласы Ұлты - Қазақ Білімі - жоғары Оқу орнын бітірген жылы және оның атауы 2001- 2005 ж. -Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті  Мамандығы бойынша біліктілігі: «дефектолог – логопед» 2005-2007 ж. -Орталық Азия университеті Мамандығы бойынша біліктілігі: «Қаржы және несие» Мансап: 2004-2005ж. «№1  естімейтін балаларға арналған мектеп-интернаты» -  тарбиешісі, Алматы қаласы
"ҚАЗАҚ ТІЛІ ж/е СУРЕТ" ҰІӘ "Айгөлек" мектепалды тобы  Тақырыбы:  «Қыстап қалатын құстар»
15
қаңтар
2024
"ҚАЗАҚ ТІЛІ ж/е СУРЕТ" ҰІӘ "Айгөлек" мектепалды тобы Тақырыбы:
Мақсаты: Құстардың қысқы тіршілігі және қыстайтын құстар туралы түсінік беру.  Балалардың логикалы ойлауын, тілін, сөздік қорын, есте сақтау қабілетін ж/е қол-саусақ моторикаларын дамыту. Құстарды қорғауға, ұясын бұзбауға тәрбиелеу. Оқытушы: Бахрамова Ш.А. Тәрбиеші: Кожебаева Л.А.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 20 Вперед