Консультациялық пункт » Страница 3 » ГУ "Санаторный ясли сад №145"
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№145 сөйлеу тілінде күрделі бұзылыстар бар балаларға арналған арнайы бөбекжай»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Меңгеруші :
+7(727) 294-55-07
Әдіскер :
+7(727) 294-55-07
Нашар көрушілер
нұсқасы
КОНСУЛЬТАЦИЯЛЫҚ КЕҢЕС: «Баланың күн тәртібі: дұрыс ұйымдастыру жолдары»
26
наурыз
2025
КОНСУЛЬТАЦИЯЛЫҚ КЕҢЕС: «Баланың күн тәртібі: дұрыс ұйымдастыру
Тәрбиеші:  Чеирханова Г.А. Баланың күн тәртібі: дұрыс ұйымдастыру жолдары Баланың толыққанды дамуы үшін дұрыс ұйымдастырылған күн тәртібінің маңызы зор. Ол баланың денсаулығын нығайтып, жүйке жүйесінің тұрақтылығын қамтамасыз етеді. Сонымен қатар, күн тәртібі баланы тәртіпке, жауапкершілікке және өзін-өзі бақылауға үйретеді. Бұл баяндамада баланың күн тәртібін ұйымдастырудың негізгі принциптері, оның денсаулыққа тигізетін әсері және ата-аналардың рөлі қарастырылады. 1. Күн тәртібінің балаға
КОНСУЛЬТАЦИЯЛЫҚ КЕҢЕС: «Қолдың моторикасы – тілдің серігі»
25
наурыз
2025
КОНСУЛЬТАЦИЯЛЫҚ КЕҢЕС: «Қолдың моторикасы – тілдің серігі»
«Қолдың моторикасы – тілдің серігі» (Саусақ жаттығулары: тәрбиешінің ата-аналарға кеңесі)  Дайындаған:  Мусаева Ж.Х. Баланың сөйлеу қабілетін дамытуда саусақ моторикасының маңызы зор. Ғалымдардың зерттеулері бойынша, саусақтардың қозғалысы мен сөйлеу орталығы тығыз байланысты. Сондықтан саусақтарды дамыту арқылы баланың тілін жетілдіруге болады. Бұл кеңесте саусақ жаттығуларының пайдасы, олардың түрлері және ата-аналарға арналған практикалық ұсыныстар қарастырылады. Қолдың ұсақ моторикасын
КОНСУЛЬТАЦИЯЛЫҚ КЕҢЕС: "Берілген үй тапсырмасын орындауға арналған кеңестер"
25
наурыз
2025
КОНСУЛЬТАЦИЯЛЫҚ КЕҢЕС: "Берілген үй тапсырмасын орындауға арналған
Тақырып: "Берілген үй тапсырмасын орындауға арналған кеңестер".  Мақсаты: Ата- аналардың белсенді ұстанымын қалыптастыру, олардың назарын сөйлеу кемістігі бар баламен түзету-тәрбие жұмысының процесіне тарту. Логопед: Кадирова А.Т.
«Құм терапиясы балалардың коммуникативті дағдылары мен сөйлеуін дамыту құралы ретінде»
12
наурыз
2025
«Құм терапиясы балалардың коммуникативті дағдылары мен сөйлеуін
«Құм терапиясы балалардың коммуникативті дағдылары мен сөйлеуін дамыту құралы ретінде» Құм - балалармен жұмыс істегенде әмбебап материал. Бұл материал мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істегенде әсіресе тиімді. Құм - жағымды және иілгіш материал. Оның көмегімен бала құмсалғышта өзінің ең жабайы армандарын жүзеге асыра алады. Ол баланың саусақтарының сезімталдығын арттырады, оның қиялын оятады, ұсақ моториканы дамытады. Осылайша бала өз әлемінің жасаушысы болады. Балаларға арналған құм
«Песочная терапия как средство развития коммуникативных навыков и речи детей»
04
наурыз
2025
«Песочная терапия как средство развития коммуникативных навыков и
«Песочная терапия как средство развития коммуникативных навыков и речи детей» Воспитатель: Суюмбаева Г. Б.
«Песочная терапия как средство развития коммуникативных навыков и речи детей»
03
наурыз
2025
«Песочная терапия как средство развития коммуникативных навыков и
«Песочная терапия как средство развития коммуникативных навыков и речи детей» Песок является универсальным материалом при работе с детьми. Особую  эффективность данный материал имеет в работе с детками с ограниченными возможностями здоровья. Песок – приятный и податливый материал. С его помощью ребенок может воплотить в песочнице свои самые смелые мечты. Он стимулирует чувствительность пальцев ребенка, будит его воображение, развивает мелкую моторику. Так ребенок становится творцом своего
Ата – аналарға арналған консультациялық кеңес
12
ақпан
2025
Ата – аналарға арналған консультациялық кеңес
Консультация для родителей Тема: «Как сказки помогают развивать у детей логическое мышление  и умение решать задачи» Уважаемые родители! Как научить ребенка думать логически, находить нестандартные решения и справляться с трудностями? Один из самых естественных и увлекательных способов — это сказки. Они не только развлекают, но и помогают малышу анализировать поступки героев, делать выводы и применять знания на практике.   Логическое мышление — это способность устанавливать